流水不腐,戶樞不蠹

二零一零年一月五日    星期二    假期

我五歲開始踢足球,我很喜歡踢足球。

在加州Pasadena我參加了一隊足球隊,叫「大豹」。

我是前鋒,

在春季比賽中我入了兩球,

教練稱讚我了不起。
 
 
不過大豹隊
 
 
經常都輸。
 
 
最佳球員是Luca、我、Andrew、Angel和龍門Angel。
 

 

 
 
 
Comments on: "足球一 我在Jaguars的日子 ── 李蘅" (4)

  1. 叻叻Hang Hang
    你應該寫個前傳…………"足球一我坐冷板的日子—李偉良"
    [版主回覆01/13/2010 08:50:00]是啊!Daddy很蠢的。我有一次入了四球。 李蘅

  2. hang hang 好叻呀!我在你這樣年紀都入唔到咁多波!要繼續努力,做一個出色嘅運動員!
    [版主回覆01/13/2010 08:47:00]豬肉叔佬: 我很喜歡踢球,回來跟你鬥 李蘅

  3. Oh 小朋友唔學得咁mean架, let 姑姐do the mean thing.

  4. 李蘅,等你回來我哋一齊踢波!

发表评论

